Eiti į turinį

Siųsk pinigus kovoti. Tavo sąskaita yra tavo ginklas Ukrainoje.

Krepšelis

Pristatymas ir grąžinimas

1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės, o jei prie prekės nėra nurodyta pristatymo termino, tuomet užsakymo terminas yra vykdomas iki 17 d.d. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.

1.1 Prekės pristatomos nemokamai per 8-17 dienų, priklauso nuo pasirinkto produkto. Atsiskaitymo puslapyje, galėsite tiksliai matyti siuntimo laiką.

2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, jei yra numatytas toks atsiėmimo būdas, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.

6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos nemokamai šiuo būdu:

6.1. Kurjeriu arba jeigu nieko nėra namie paliekama paštomate.

7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el.paštu info@blue-yellow.lt

Prekių grąžinimas

8.1. Jei Pirkėjas (vartotojas) atsisako prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, kaip tai numato Taisyklių 3.2 p., prekė grąžinama Pardavėjui ir Pirkėjo už prekę sumokėti pinigai grąžinami per 15 dienų nuo gauto iš Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą.

8.1.1. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais (įskaitant garantinį taloną, jei jis buvo pateiktas su preke). Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kurią Pirkėjas gavo su siunta, jei grąžinamos visos pagal atitinkamą sąskaitą faktūrą patiektos prekės, arba sąskaitos faktūros kopiją, jei grąžinama dalis pagal atitinkamą sąskaitą faktūrą patiektų prekių, užpildytą ir pasirašytą pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymo pranešimo formą.

8.1.2. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

8.1.3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą.

8.1.4 Prekės grąžinamos tik tada, kuomet pirkėjas atsiunčia nuotrauką, paaiškinančią priežastį, kodėl nori grąžinti prekę.